Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Άγγελος Πυριόχος: «Άμα το παλέψεις μπορείς να σηκώσεις κεφάλι!»


Από τον Γιώργο Γουβιά
gougio@hotmail.com


Πολυτάλαντος και υπερδραστήριος και ένα από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα της Ελληνικής show biz σκηνής, ο Αγγελος Πυριόχος πριν μερικά χρόνια πήρε την απόφαση και άφησε πίσω του την Αθήνα και εγκαταστάθηκε μόνιμα στην αγαπημένη του Ζάκυνθο. Για την κίνηση του αυτή και για τη νέα του ζωή στο γειτονικό νησί αλλά και για την μεγάλη επιτυχία της Επιθεώρησης «Θα σε πάρω να φύγουμε», μας μιλά σήμερα σε μια προσωπική –κυρίως- συζήτηση με τον “Καφέ της Κυριακής” που παρουσιάζει, σίγουρα, ξεχωριστό ενδιαφέρον...

Από πότε έχεις γίνει μόνιμος κάτοικος Ζακύνθου;
Βρίσκομαι στη Ζάκυνθο από το καλοκαίρι του 2009… σχεδόν τέσσερα χρόνια… Νιώθεις δικαιωμένος για την απόφαση σου να εγκαταλείψεις την πρωτεύουσα; Νομίζω ότι στην προηγούμενη ζωή μου πρέπει να ήμουν… μάντης! (γέλια)… λίγο καιρό αφότου έφυγα η κρίση άρχισε να “χτυπά” την τηλεόραση, μετά άρχισε η κρίση στον Τύπο, έκλεισαν εφημερίδες. Τουλάχιστον έφυγα ήρεμος… ήταν δική μου απόφαση γιατί οι περισσότεροι συνάδελφοι μου… “τους φύγανε”! Μπορώ να πω πάντως ότι φαινόταν το πράγμα ότι θα πήγαινε άσχημα οπότε τα μάζεψα κι έφυγα! Έτσι κι αλλιώς ήταν κάτι που το είχα στο μυαλό μου χρόνια πριν.

Κι αποφάσισες να γυρίσεις…

Ναι, είχα ξεκινήσει σιγά-σιγά να φτιάχνω κι ένα σπίτι και έλεγα ότι όταν κάποια στιγμή το ολοκληρώσω θα σηκωθώ να φύγω…

Τι έχεις βρει στη Ζάκυνθο που δεν έχει η Αθήνα;

Έχω γίνει αγρότης κάτι που δεν θα μπορούσα να κάνω στην Αθήνα! Σκάβω, φυτεύω, καλλιεργώ, μαζεύω ελιές… ότι μπορεί να κάνει ένας αγρότης. Είμαι συμμέτοχος σε έναν κινηματογράφο, κόβω εισιτήρια, φτιάχνω ποπ-κόρν, γυρίζω όλη την ημέρα με μια βέσπα, έχω γίνει σχεδόν χειμερινός κολυμβητής…

Είχες φανταστεί ποτέ στο παρελθόν ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα έκανες αυτά τα πράγματα;

Όχι, ποτέ! Ειδικά το να γίνω αγρότης… μου άρεσε γενικά σαν ιδέα αλλά ως εκεί! Τελικά πήρα και `γω την τσάπα! Και μάλιστα της έχω βάλει κι ένα σκοινί και την τοποθετώ στην πλάτη μου κουβαλώντας την σαν τόξο! Ανεβαίνω και στην βέσπα και οι Ζακυνθινοί μου φωνάζουν… «γεια σου Τσάπερμαν!» (γέλια)

Γενικότερα οι συντοπίτες σου πως σε αντιμετωπίζουν;

Στην αρχή ήταν αρκετά επιφυλακτικοί και με κοιτούσαν περίεργα θεωρώντας –πιστεύω- ότι βρέθηκα στο νησί για να πάρω κάτι… αντιμετώπισα μια εχθρότητα, όχι από όλους, αλλά όταν σιγά-σιγά κατάλαβαν ότι δεν διεκδικώ τίποτα και θέλω να ζήσω μια ήσυχη ζωή σταμάτησαν όλα… Βρίσκω πάντως λογική την αντίδραση τους.

Δεν είναι όμως δυνατόν να τα έχεις ξεχάσει όλα… με κάτι δημιουργικό ασχολείσαι;

Κάνω εκπομπή στον «Στίγμα 97,6», είμαι μέτοχος στον σταθμό μαζί με την εταιρεία που έχει και τον κινηματογράφο που σου είπα νωρίτερα το όνομα του οποίου είναι «Φώσκολος». Αυτός είναι ο χειμερινός ενώ υπάρχει και ο θερινός που το περασμένο καλοκαίρι του έβαλαν φωτιά και τον έκαψαν στην προσπάθεια τους να τον κλέψουν!

Το «Θα σε πάρω να φύγουμε» στο οποίο υπογράφεις τα κείμενα κάνει μεγάλη επιτυχία πάντως στην Αθήνα…

Είναι μια παράσταση που από την στιγμή που ξεκίνησε να παρουσιάζεται, στο θέατρο Μπάντμιντον, γίνονται ουρές κυριολεκτικά. Μπορώ να πω ότι νιώθω δικαιωμένος για τη συμμετοχή μου και για το γεγονός ότι επέστρεψα για να κάνω κάτι που ήθελα πάρα πολύ. Το έκανα, έχει φοβερή ανταπόκριση, είναι μια υπερπαραγωγή… … δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι καλύτερο… … ικανοποιεί την ματαιοδοξία μου. Έτυχε πάντως, δεν ήταν κάτι που το κυνήγησα.

Με όλα όσα μου έχεις πει μπορώ να συμπεράνω ότι σαν άνθρωπος είσαι σε ένα επίπεδο παραπάνω… έφυγες από την Αθήνα, κάνεις αυτά που γουστάρεις… κάνεις μια μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα και επιστρέφεις πάλι στην Ζάκυνθο… άρα η ψυχολογία του Άγγελου Πυριόχου βρίσκεται στα ύψη…

Κοίταξε να δεις, έχω συνηθίσει στις δυσκολίες γιατί η οικογένεια μου δεν ήταν ποτέ εύπορη. Από έξι χρονών πήγαινα και βοηθούσα τον πατέρα μου… έχω μάθει στα δύσκολα! Όταν λοιπόν υπάρχουν αυτά τα δύσκολα πρέπει να σηκώνεις κεφάλι για να μην σε πάρει από κάτω! Ήθελα να το αποδείξω στον εαυτό μου και στους άλλους ότι ναι, μπορείς, άμα το παλέψεις, να σηκώσεις κεφάλι! Αν έχεις το κεφάλι κάτω το πιο πιθανό είναι να πας να το χτυπήσεις σ` έναν τοίχο! Πιστεύω ότι έτσι πρέπει να είμαστε οι άνθρωποι… να το παλεύουμε! Εμένα με πήραν ένα τηλέφωνο και τους είπα έχω αυτό και το έστειλα μειλ και την επόμενη ημέρα με πήραν τηλέφωνο και πήγα και το έκανα. Το τόλμησα! Αν δεν το τολμήσεις και κάθεσαι και κλαίγεσαι στο σπίτι δεν καταφέρνεις κάτι! Από την άλλη μεριά εκείνο που θέλω να πω στον κόσμο είναι ότι δεν πρέπει να φοβούνται την Περιφέρεια. Βλέπω γνωστούς μου στην Αθήνα που είναι άνεργοι και σχεδόν πεινάνε κι ενώ έχουν σπίτι στον τόπο καταγωγής τους λένε… “μα τι να πάμε να κάνουμε εκεί;”… τους λέω… “αν πάτε στο χωριό σας που μπορείτε να έχετε σχεδόν τα πάντα και να κάνετε μια προσπάθεια από εκεί;” η απάντηση που παίρνω είναι… “ααα, μπα, δεν”… Είμαστε λίγο πεσιμιστές. Και υπάρχει και φόβος αλλά ο φόβος σου τρώει τα σωθικά!

Την Ηλεία την επισκέπτεσαι;

Συχνά-πυκνά θα έλεγα αφού έχω φίλους τόσο στον Πύργο όσο και στην Αμαλιάδα.

Θα σε πάρω να φύγουμε - Badminton 2013

Το Θέατρο Badminton, τιμώντας την Αθηναϊκή Επιθεώρηση, το σπουδαίο αυτό κεφάλαιο του ελληνικού θεάτρου, παρουσιάζει ένα μουσικοχορευτικό υπερθέαμα που αφηγείται την ιστορία της Ελλάδας μέσα από την πορεία της επιθεώρησης.
Η σκηνοθεσία και χορογραφία είναι του Φωκά Ευαγγελινού, τα κείμενα υπογράφει ο Αγγελος Πυριόχος και τα σκηνικά-κοστούμια η Εύα Νάθενα.
Πρόκειται για μία πραγματικά πλούσια παραγωγή με έναν 35μελή θίασο από τραγουδιστές, μουσικούς, χορευτές και εκλεκτούς ηθοποιούς- ανάμεσά τους οι Αντώνης Λουδάρος, Τάνια Τρύπη, Μέμος Μπεγνής, Ελισάβετ Μουτάφη, Μιχάλης Μαρίνος και Γιώργος Καπουτζίδης και με τον μαέστρο Γιώργο Κατσαρό να διευθύνει την Ορχήστρα.
Το «Θα σε πάρω να φύγουμε» θα παρουσιάζεται έως και τις 28 Απριλίου.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: