Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Στουρνάρας: «θαυμάζω τον Βόλφγκαγκ Σόιμπλε». Μη μας το λες!



stournarasΣπουδαία καριέρα στο θέατρο και την κωμωδία θα μπορέσει να ακολουθήσει ο νυν ΥΠΟΙΚ Γιάννης Στουρνάρας όταν με το καλό αλλάξουν τα πράγματα και βρεθεί εκτός κυβέρνησης.
Ο ΥΠΟΙΚ συνεχίζοντας την καλή παράδοση των απίστευτων δηλώσεων όπως ότι σχηματίζονται ουρές ξένων επενδυτών για να τον συναντήσουν, πως είναι αριστερός ή ότι δε θέλει να τον κρεμάσουν στο Σύνταγμα (δηλαδή στην Κολιάτσου δεν έχει πρόβλημα;) δήλωσε:
«Ποιός άλλος στη θέση του Σόιμπλε, παράλυτος, θα έπαιζε έναν τέτοιο ρόλο; Αξίζει τον θαυμασμό μας, αν και ξέρω ότι παρεξηγούμαι που το λέω αυτό»

«Στο Eurogroup έχω μόνο φίλους»
Ενώ την αυστηρή κριτική που δέχεται ακόμη και εκ των έσω την ερμηνεύει λέγοντας πως: «αυτό σημαίνει ότι κάνω σωστά την δουλειά μου! Έχω, όμως, πολλούς φίλους, μην κοιτάτε τι λένε δημόσια. Είναι ένα απομεινάρι του παλιού πολιτικού συστήματος. Εγώ δεν είμαι πολιτικός, λέω την αλήθεια και με αυτό τον τρόπο μπορώ να περνάω την πολιτική μου. Ο κόσμος αναγνωρίζει ότι είναι δυσάρεστα τα μέτρα, αλλά είναι αναγκαία. Εάν έπεφτα στην παγίδα να λαϊκίζω, νομίζω πως δεν θα ήμουν σήμερα υπουργός Οικονομικών. Και δεν τον μετάνιωσα βέβαια. Εδώ είμαι από πατριωτικό καθήκον. Είναι σαν να είμαστε σε πόλεμο και η πατρίδα μου ζήτησε να πάρω τα όπλα. Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ».
Εν ολίγοις, σαφώς παρεξηγείσαι όταν το λες αυτό, στο eurogroup μπορεί να έχεις μόνο φίλους αλλά στην Ελλάδα έχεις μόνο   εχθρούς ενώ όσον αφορά το ότι κάνεις σωστά τη δουλειά σου δεν είναι ο μόνος που ενώ τον φτύνουν, αυτός νομίζει ότι βρέχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: