Καινοτόμα
εργαλεία όπως η ρομποτική, η δημιουργία μιας μακέτας, ένα πείραμα , ή η ψηφιακή
περιήγηση σε ένα μουσείο μπορούν να μετατρέψουν το μάθημα στη σχολική τάξη , σ
ένα ενδιαφέρον βίωμα.
Αυτός είναι
και ο στόχος του Συνεδρίου με θέμα "ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΉ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
ΠΡΑΞΗ" που φέρνει την καινοτομία μέσα στις σχολικές αίθουσες όλων των
βαθμίδων του σχολείου: Δημοτικό, Γυμνάσιο , Λύκειο.
INSPIRINGSCIENCE
"Η
ανακαλυπτική μέθοδος περιλαμβάνει τα σχολικά εγχειρήματα , τα σχολικά
εργαστήρια, τις νέες τεχνολογίες, τη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη σύνδεση
Μουσείων και Κέντρων Διάδοσης και Επιστήμης, τη σύνδεση σχολείου με
επιστημονική έρευνα, η ανακαλυπτική μάθηση και το εκπαιδευτικό παιχνίδι"
λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης και
συμπληρώνει: "Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό ή ακραίο στη δύσκολη συγκυρία
που βρισκόμαστε να μιλάμε για καινοτομία στην τάξη. Υπάρχουν όμως τα εργαλεία
και επιπλέον οι χρηματοδοτήσεις μέσω των ΕΣΠΑ όπου μπορεί η επιτροπή του
σχολείου να συντάξει "τεχνικό δελτίο" και μέσω και του Δήμου να τύχει
χρηματοδότησης" .
Το Συνέδριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ "Διόφαντος'
και την "Ελληνογερμανική Αγωγή" στο ARCADIA HOTEL στην Κομοτηνή 28-29 Νοεμβρίου .
Stelina Margaritidou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου