Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ

- Θα μου καθόσουν για 1 εκ. ευρώ?
- χμμμμ
- έλα πες θα μου καθόσουν...???
- για 1. εκ. ναι!!!
- για 10 ευρώ?
- σε παρακαλώ τι νομίζεις ότι είμαι???
- το τι είσαι το ξεκαθαρίσαμε... τώρα κάνουμε παζάρια για την τιμή...

- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο; - Τι μου
θύμησες τώρα γιέ μου! Φυσικά! - Και τι έγινε;
- Τίποτα..... Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο.

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή , πάω στην γιαγιά μου που 'χει Αλτσχαιμερ και
της λέω ότι πέρασα στο πανεπιστήμιο και χέζομαι... στο τάλιρο .

Τι σου είναι η τεχνολογία! Ανέβηκα στη ζυγαριά και δείχνει το ύψος μου....

-Γεια σας. Έχετε  βιβλία για τον μαζοχισμό?
-Βεβαίως!
-Μπορείτε να μου πετάξετε ένα στη μάπα?

 Ωραίο τατουάζ, τι είναι πιγκουίνοι?
- Όχι χελιδόνια, αλλά πήρα λίγα κιλά από πέρυσι.


Θα της πω στα ίσια:
"Θέλω να σε γνωρίσω στη μαμά μου και αν της αρέσεις συνεχίζουμε".
Αντρίκια και ξηγημένα...

Ενός λεπτού σιγή για αυτόν που είπε ψέματα στη γυναίκα του πως θα
πήγαινε στη Κίνα με τη πτήση από τη Μαλαισία... 
Τώρα δεν μπορεί να φύγει από το σπίτι της γκόμενάς του.
-Μωρό μου θα μου πάρεις καινούργιο υπολογιστή;
-Κι ο άλλος που έχεις;
-Ο άλλος είπε θα μου πάρει tablet.

Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης... Με ρώτησαν ποιο είναι το πρώτο
πράγμα που βάζω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο... Τους είπα Γονίδη


Η μόνη κριτική που δέχομαι είναι η ρακή...

Μιλάνε 2 διδυμοι...
- Που εισαι όλη μέρα ρε μ@λακα; Η μαμά με έκανε μπάνιο 2 φορες...

Τα ξέκωλα της Μυκόνου, το χειμώνα γίνονται ξέκωλα της Αράχωβας.
Είναι τα γνωστά σε όλους μας αποδημητικά τσουλιά!

Μην πατάς εκεί, έχω σφουγγαρίσει. Ούτε εκεί, έχω σφουγγαρίσει. Ούτε εκεί.........λέει η Ελληνίδα μάνα.
Και κάπως έτσι γεννήθηκε το τριπλούν.
 
 Ο Χάνιμπαλ τρώει λουκουμάδες με μέλη...

-  Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κάνα τέταρτο;
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: