Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Δείτε τι απαιτούσε ο Νόμος για να γίνει κάποιος βουλευτής στην Αρχαία Αθήνα

Τους όρους και τις προϋποθέσεις για να γίνεις βουλευτής στην Αρχαία Ελλάδα, αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο και αμέσως καταλάβαμε το μεγαλείο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας και πόσο έντιμοι ήταν οι προγόνοι μας.
Όχι σαν τους σύγχρονους εκπροσώπους του λαού που έφεραν την χώρα στο χείλος του γκρεμού.
Ιδού λοιπόν, το Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή το Δίκαιον του Χρυσού Αιώνα και της Αθηναϊκής Δημοκρατίας.

Οι νόμοι ήταν του Σόλωνα και προέβλεπαν πως εάν κάποιος πολίτης ήθελε να γίνει βουλευτής, Ο Νόμος απαιτούσε τα εξής:
  1. Να είναι Αθηναίος​ πολίτης. 2.
  2. Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία ​ (όμαιμον, ομότροπον, ομόθρησκον)​…
  3. Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος, και
  4. Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.
 Εάν τηρούνταν όλα αυτά, τότε μπορούσε να γίνει βουλευτής.
Οι νόμοι που εισήγοντο στην Εκκλησία του Δήμου για ψήφιση ήταν ονομαστικοί, δηλαδή έφεραν το όνομα του προτείνοντος.
Εκείνος δε που πρότεινε κάποιον νόμο έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός. Όχι μόνον να έχει εξετάσει το εάν υπήρχε άλλος, προγενέστερος νόμος που ρύθμιζε το θέμα με τρόπο διαφορετικό (οπότε έπρεπε να τον αναφέρει), αλλά ήταν και ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τα αποτελέσματα του προτεινόμενου.
Έτσι, εάν πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.
Αν μάλιστα ​δεν έφθανε ΟΛΗ η περιουσία του -μέχρι και τα σανδάλια του, που κατεγράφησαν-, τότε το ανεξόφλητο υπόλοιπο, υποχρεώνονταν να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.
 Αν ο νόμος, που πρότεινε και ψηφίστηκε, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν:
 AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ…
[spirospero]

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/

Τους όρους και τις προϋποθέσεις για να γίνεις βουλευτής στην Αρχαία Ελλάδα, αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο και αμέσως καταλάβαμε το μεγαλείο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας και πόσο έντιμοι ήταν οι προγόνοι μας. Όχι σαν τους σύγχρονους εκπροσώπους του λαού που έφεραν την χώρα στο χείλος του γκρεμού. Ιδού λοιπόν, το Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή το Δίκαιον του Χρυσού Αιώνα και της Αθηναϊκής Δημοκρατίας. Οι νόμοι ήταν του Σόλωνα και προέβλεπαν πως εάν κάποιος πολίτης ήθελε να γίνει βουλευτής, Ο Νόμος απαιτούσε τα εξής: 1. Να είναι Αθηναίος​ πολίτης. 2. Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία ​ (όμαιμον, ομότροπον, ομόθρησκον)​… 3. Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος, και 4. Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία. Εάν τηρούνταν όλα αυτά, τότε μπορούσε να γίνει βουλευτής. Οι νόμοι που εισήγοντο στην Εκκλησία του Δήμου για ψήφιση ήταν ονομαστικοί, δηλαδή έφεραν το όνομα του προτείνοντος. Εκείνος δε που πρότεινε κάποιον νόμο έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός. Όχι μόνον να έχει εξετάσει το εάν υπήρχε άλλος, προγενέστερος νόμος που ρύθμιζε το θέμα με τρόπο διαφορετικό (οπότε έπρεπε να τον αναφέρει), αλλά ήταν και ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τα αποτελέσματα του προτεινόμενου. Έτσι, εάν πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα. Αν μάλιστα ​δεν έφθανε ΟΛΗ η περιουσία του -μέχρι και τα σανδάλια του, που κατεγράφησαν-, τότε το ανεξόφλητο υπόλοιπο, υποχρεώνονταν να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ. Αν ο νόμος, που πρότεινε και ψηφίστηκε, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν: AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ… [spirospero]

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/dite-ti-apetouse-o-nomos-gia-na-gini-kapios-vouleftis-stin-archea-athina/
Δείτε τι απαιτούσε ο Νόμος για να γίνει κάποιος βουλευτής στην Αρχαία Αθήνα Αρχαία Ελλάδα 33 χιλ. Τους όρους και τις προϋποθέσεις για να γίνεις βουλευτής στην Αρχαία Ελλάδα, αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο και αμέσως καταλάβαμε το μεγαλείο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας και πόσο έντιμοι ήταν οι προγόνοι μας. Όχι σαν τους σύγχρονους εκπροσώπους του λαού που έφεραν την χώρα στο χείλος του γκρεμού. Ιδού λοιπόν, το Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή το Δίκαιον του Χρυσού Αιώνα και της Αθηναϊκής Δημοκρατίας. Οι νόμοι ήταν του Σόλωνα και προέβλεπαν πως εάν κάποιος πολίτης ήθελε να γίνει βουλευτής, Ο Νόμος απαιτούσε τα εξής: 1. Να είναι Αθηναίος​ πολίτης. 2. Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία ​ (όμαιμον, ομότροπον, ομόθρησκον)​… 3. Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος, και 4. Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία. Εάν τηρούνταν όλα αυτά, τότε μπορούσε να γίνει βουλευτής. Οι νόμοι που εισήγοντο στην Εκκλησία του Δήμου για ψήφιση ήταν ονομαστικοί, δηλαδή έφεραν το όνομα του προτείνοντος. Εκείνος δε που πρότεινε κάποιον νόμο έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός. Όχι μόνον να έχει εξετάσει το εάν υπήρχε άλλος, προγενέστερος νόμος που ρύθμιζε το θέμα με τρόπο διαφορετικό (οπότε έπρεπε να τον αναφέρει), αλλά ήταν και ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τα αποτελέσματα του προτεινόμενου. Έτσι, εάν πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα. Αν μάλιστα ​δεν έφθανε ΟΛΗ η περιουσία του -μέχρι και τα σανδάλια του, που κατεγράφησαν-, τότε το ανεξόφλητο υπόλοιπο, υποχρεώνονταν να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ. Αν ο νόμος, που πρότεινε και ψηφίστηκε, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν: AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ… [spirospero]

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/dite-ti-apetouse-o-nomos-gia-na-gini-kapios-vouleftis-stin-archea-athina/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

το θέμα είναι τί πρέπει να ισχύει σήμερα, καθώς έχουν περάσει 25 αιώνες.
Το να είναι έλληνας πολίτης, είναι λογικό.
Το να έχει την επίσημη θρησκεία και παιδεία, είναι δύο διαφορετικά. Η 'ορθόδοξη' θρησκεία ,που έχουν όσοι την έχουν, είναι πλέον προσωπικό τους θέμα, άλλωστε δεν είναι αληθινός χριστιανισμός, αλλά μια ιουδαϊκή παραλλαγή του. Δηλαδη, κανονικά, όποιος θρησκεύει δεν θα έπρεπε να μπορεί να κατεβεί για βουλευτής. Επαναλαμβάνω: δεν !
Η Ελληνική Παιδεία, είναι σωστό, αλλά πώς θα αποδειχθεί?
--Κι όσο για το κίναιδος, δηλ. ομοφυλόφιλος, αν εφαρμοζόταν ο αρχαίος νόμος (αν πράγματι αληθεύουν όσα λέει το άρθρο), και άν προσθέταμε και όσους θηλυπρεπίζουν, τότε οι μισοί βουλευτές και βουλευτίνες, (αλλά και οι μισοί δεσποτάδες) θα εξαιρούνταν, δεν θα είχαν δικαίωμα του βουλευτή.
Εχουν αλλάξει πολλά από τα αρχαία χρόνια. Οι τροφές όλες έχουν ορμόνες, οι άνθρωποι ζουν μακριά από τη φύση, γι αυτό και καλά κάνουν και έχουν 'ανωμαλέψει', σαν να διαμαρτυρονται για τον βισαμό που έχει κάνει η 'βιομηχανική εξέλιξη' στη φύση.
Η λύση είναι να πάνε στα χωριά τους, και μάλιστα γρήγορα, αύριο. Και εκεί όλοι να γίνουν τοπικοί βουλευτές.
Είναι λάθος να σχολιάζουμε την ερωτική ζωή ενηλίκων.
Υπάρχει μια μεταφιλοσοφική θεωρία για το πώς γίνονται πολλοί οι 'κίναιδοι': Όταν κάποιος κατηγοράει κάποιον άλλο άδικα και υπερβολικά, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνει και να πάθει κι αυτός το ίδιο.
Αυτά, και παρακαλώ δείτε και τη αστεία πλευρά των όσων γράφω.
Αντώνης Αντωνόπουλος, Κυπαρισσία