Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Δημήτρης Καζάκης: ”Πυροτέχνημα η επίσκεψη Σαμαρά στης ΗΠΑ… Η ΝΔ έχει καταρρεύσει”

kazakisΓια πυροτέχνημα άνευ ουσίας κάνει λόγο ο γνωστός οικονομολόγος και ΓΓ του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης σχετικά με την επίσκεψη Σαμαρά στις ΗΠΑ. Ο κος Καζάκης αναφέρει ότι οι ΗΠΑ δεν είχαν να του πουν και να του προσφέρουν απολύτως τίποτε ουσιαστικό σε μια επίσκεψη απλής τόνωσης του πολιτικού του προφίλ.
Επίσης ο Δημήτρης Καζάκης εκτιμά πως οδηγούμαστε σε νέο κούρεμα του χρέους καθώς αυτό έχει εκτιναχθεί σε υψηλότατα επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου