Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΑΦΟΡΑ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΕΓΙΝΕ «ΚΟΤΑ» ΣΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΗΓΕΤΗ…!!!


Γράφει ο Αθανασόπουλος Περικλής


ΚΙΝΑ ΠΡΟΣ ΜΕΡΚΕΛ: 
"ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ  ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ…!!!"
Δεν είναι τυχαία η δήλωση της ΜΕΡΚΕΛ ότι ραγίζεται η κάρδια της για τα δεινά των Ελλήνων  και ότι δεν θα ήθελε με τίποτα την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, και μάλιστα λίγες ώρες πριν συναντηθεί με τον κινέζο ηγέτη ΟΥΕΝ ΤΖΑΜΠΑΟ..
Ας δούμε όμως τι κρύβεται πίσω από αυτές τις δηλώσεις των δύο ηγετών και να τις συσχετίσουμε με την Ελλάδα…!!!

Εδώ και δύο χρόνια η Κινέζικών συμφερόντων κορυφαία μεταφορική εταιρεία στον κόσμο,COSCO έχει σχεδόν «κλείσει» την εκμετάλλευση της σημαντικότερης εμπορικής εισόδου από την  Ασία στην Ευρώπη με την συμφωνία εκμετάλλευσης του λιμένος Πειραιά.
Τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ κατασκευάζεται ο μεγαλύτερος Εμπορευματικός Σταθμός στην Ευρώπη και ένας από τους μεγαλύτερους του κόσμου που θα συνδέεται με το λιμάνι του Πειραιά και θα προωθεί τα εμπορεύματα στην Ευρώπη.
Ενώ έχει ολοκληρωθεί ο πρώτη φάση των έργων υποδομής , οι εξελίξεις θα δρομολογήσουν την επόμενη φάση αποπεράτωσης της κατασκευής και σύνδεσης με το λιμάνι, και θα παιχτούν σκληρά οι όροι της εκμετάλλευσης.
Από την πίττα διεκδικούν πολλοί όπως:
  • Προμήθεια των τρένων και βαγονιών (ΓΑΛΛΙΑ).
  • Εκμετάλλευση των γραμμών ( ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ).
  • Εκμετάλλευση του σταθμού (ΓΕΡΜΑΝΙΑ).
  • Εκμετάλλευση του λιμανιού (ΚΙΝΑ).

Να σημειωθεί ότι το διαχειριστικό πακέτο είναι 5 φορές μεγαλύτερο από το αεροδρόμιο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ….!!

Όπως όλοι καταλαβαίνουμε η κυρία ΜΕΡΚΕΛ, ναι μεν έχει υποχείρια τους Έλληνες πολιτικούς και επιβάλλει με τον δικό της τρόπο τους όρους της, αλλά με την Κίνα δεν μπορεί να παίξει, γι αυτό χτές έγινε κότα μπροστά στον Κινέζο ηγέτη  ΟΥΕΝ ΤΖΑΜΠΑΟ ο οποίος βιάζεται να ξεκινήσει τις επενδύσεις του..!!!

Μην ξεχνάμε ότι ουδόλως συζητάει η Κίνα την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, γιατί σε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο δεν θα είχαν νόημα επενδύσεις σε ένα λιμάνι μιας χώρας που δεν θα αποτελεί την κεντρική πύλη της Ευρώπης από την Ασία…

Αυτό παίχτηκε με την επίσκεψη του ΣΑΜΑΡΑ στην ΜΕΡΚΕΛ και τον ΟΛΑΝΤ, και αφού ο δικός μας έδωσε γη και ύδωρ, έσπευσε η ΜΕΡΚΕΛ να καθησυχάζει τον Κινέζο ηγέτη…!!!

Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους, και ο Ελληνικός λαός που τον έχουν κοιμίσει κανονικά, νομίζει ότι ο ΣΑΜΑΡΑΣ με την ΜΕΡΚΕΛ και τον ΟΛΑΝ συζήτησαν για τα μέτρα της ΤΡΟΙΚΑ κατά των Ελλήνων, αυτά έχουν αποφασιστεί και στην Ευρώπη σε επίπεδο ηγετών δεν ασχολούνται παρά μόνο με δηλώσεις του τύπου « λυπάμαι για τα δεινά των Ελλήνων».

Αφού αντικείμενο των παραπάνω συμφωνιών θα είναι και η εκμετάλλευση του σιδηροδρομικού δικτύου από Αθήνα προς Ευρώπη, δίνεται και η απάντηση στο γιατί μεθοδεύτηκε τα τελευταία  χρόνια η πλήρη απαξίωση του ΟΣΕ και του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: