Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Έως και 100% διαφορά σε τιμές ίδιων προϊόντων έδειξε η έρευνα του ΙΛΚΕΑ


super-marketΣημαντικές αποκλίσεις στις τιμές ανάμεσα σε βασικά προϊόντα έδειξε η έρευνα του ΙΛΚΕΑ (Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) σύμφωνα με το οποίο 8 στους 10 καταναλωτές επισκέπτονται περισσότερα του ενός σούπερ μάρκετ για την προμήθεια των απαραίτητων προϊόντων στην καλύτερη δυνατή τιμή σε σχέση με την περίοδο πριν την κρίση.
Κι όπως φαίνεται η έρευνα αγοράς αξίζει τον κόπο αφού υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι διαφορές αγγίζουν ή και ξεπερνούν το 100% για ένα προϊόν.

Για παράδειγμα η μέση τιμή συγκεκριμένου τύπου αλευριού είναι 1,32 ευρώ και η διαφορά μεταξύ της μέσης – ελάχιστης και μέγιστης τιμής είναι 64,39%.Επίσης σημαντικές διαφορές καταγράφονται στο γάλα που κυμαίνονται από 38,67% έως 61,43%, στο ελαιόλαδο που φθανει έως το 54,95%, στα όσπρια από 23,08% έως 63,49% και το ρύζι από 38,33% μέχρι 66,39%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου