Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ...


Κλείνω τα μάτια μου στη δουλειά και προσεύχομαι για το καλό της ανθρωπότητας και οι άλλοι νομίζουν, ότι κοιμάμαι, αν είναι δυνατόν.
 
 
  
 
Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα, αφού η κοιλιά μου δεν γίνεται με τίποτα.
 
  
Μια φορά, θυμάμαι που πήρα προφυλακτικά, με επιβραδυντικό.... ΄Εκανα 2 χρόνια να πηδήξω!
 
 
Στο δημοτικό, έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο γυμνάσιο, Ηeineken!
  
  
-Μωρό μου, θα με πας στο τσίρκο;
 -Όχι, όποιος θέλει, ας έλθει να σε δει εδώ...
 
  
-΄Ελα, που είσαι;
- Σπίτι!
- Μπορείς να μιλήσεις;
- Από 2 χρονών!


 
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, θα πάω στα καράβια
-Μία παρά τέταρτο να είσαι πίσω!

 
 
- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί, ποτέ, καμιά δασκάλα, στο σχολείο;
- Τι μου θύμησες, τώρα, γιέ μου! Φυσικά!
- Και τι έγινε;
- Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο!
  
    
-Απαιτώ να μου μιλάς γλυκά!
-Προχώρα, μωρή.... πάστα φλώρα.
 
- Τι δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά.
 
 
- Θέλω να γίνουμε, όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια.
- Μα,.... δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: