Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
thoureios.news@gmail.com
Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013
Ηχηρή παραίτηση Βόζεμπεργκ.
Μόλις ανακοινώθηκε η παραίτηση της Ελίζας Βόζενμπεργκ από τη γραμματεία Επικοινωνίας & Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ.
Τη θέση της καταλαμβάνει ο πρώην βουλευτής κ. Σπήλιος Λιβανός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου