Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Οι καλύτερες… ατάκες της Αννας Μισέλ Ασημακοπούλου από τον «ενικό»

asimakopoulou3Ερώτημα: Σας έχει χτυπήσει ποτέ η ΔΕΗ το κουδούνι για να σας κόψει το ρεύμα;
Απάντηση: Χμ… γνωριζόμαστε;
Η ατάκα αυτή ανήκει στην εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, τη γυναίκα με το ύφος των «χιλίων καρδιναλίων», την… κυρία Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία το βράδυ της Δευτέρας 27 Ιανουαρίου, στην εκπομπή «στον ενικό», έδωσε ένα ακόμη προκλητικό, πολιτικά, για την κοινωνία ρεσιτάλ.
Η βουλευτής Ιωαννίνων Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου, η «αγαπημένη» της οικογένειας Γλύξμπουργκ και, φυσικά,
του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά ο οποίος την τοποθέτησε στη θέση της εκπροσώπου της ΝΔ (για την ακρίβεια σε ό,τι απέμεινε από τη ΝΔ) κατάφερε με ευκολία για μια ακόμη φορά να «βγάλει από τα ρούχα» του κάθε καλόπιστο πολίτη που παρακολούθησε την εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου. Η ομάδα του «nez.gr» είχε την αντοχή και το σθένος να την παρακολουθήσει καταγράφοντας κάποιες από τις ατάκες της, οι οποίες αξίζουν της προσοχής όλων διότι προκαλούν γέλια και, δυστυχώς, κλάματα:
asimakopoulou2Διάλογος 1ος (Αννα Μισέλ με τον 40αρη άνεργο Γιώργο Αλεβιζάτο και την 19 ετών άνεργη Μαρίνα Βεαζόγλου)
Γιώργος Αλεβιζάτος (40 ετών άνεργος): Είμαι 40 χρονών άνεργος … Δώστε μου μια απάντηση … Μου λέει ο Σαμαράς για δωρεάν Wi Fi … Με αυτό θα χορτάσω; Πως θα με καλύψετε;
Α. Μ. Ασημακοπούλου: Είστε θύμα της κρίσης … Υπάρχουν πολλά θύματα της κρίσης.
Γ. Α.: Δεν μου δίνετε μια σοβαρή απάντηση … Πώς θα μου βρείτε σε εμένα δουλειά και στην κοπέλα; Ακούμε αερολογίες…
Α.Μ.Α.: Εγώ δεν θα σας πω αερολογίες ή λαϊκισμούς για να βρείτε δουλειά εσύ και η Μαρία … Δεν έχω κανένα τρόπο να βρείτε δουλειά σε 3 μήνεςΕχουμε, όμως, σταθερή πορεία … Εχετε άλλη εναλλακτική; Οχι, αυτό είναι. Δεν υπάρχει εναλλακτική.
asimakopoulou1 
 
Διάλογος 2ος (Αννα Μισέλ με Γιάννη Καλογερόπουλο, 45 ετών, ταξιτζή)
Γιάννης Καλογερόπουλος: Σας έχουν κόψει ποτέ το ρεύμα; Σας έχει χτυπήσει ποτέ το κουδούνι η ΔΕΗ για να σας κόψει το ρεύμα;
Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου: Γνωριζόμαστε; (ειρωνεία) … Γιατί απαντάτε εσείς για εμένα.
Γ. Κ.: Απαντήστε μου… έχετε;
Α. Μ. Α.: Απαντάτε εσείς για εμένα
Γ. Κ.: Αφήστε μας να ζήσουμε. Ονειρεύεστε την ανάπτυξη οργανώνοντας την ύφεση…
Α. Μ. Α.: Εγώ είμαι από τα γιάννενα… σας προσκαλώ να έρθετε να γνωριστούμε. Μετά μπορείτε να με κρίνετε προσωπικά. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος. Αυτό πρεσβεύω. Αυτό είναι το μόνο πράγμα που θα έχετε ελπίδα να πάνε αύριο καλύτερα τα πράγματα.
Διάλογος 3ος (Αννα Μισέλ με Γιάννη Καλογερά, 58 ετών, σύμβουλο επιχειρήσεων)
Γιάννης Καλογεράς: Τι κάνατε για να αξιοποιήσετε την ολυμπιακή περιουσία;
Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου: (Κοιτάει … περνάνε λίγα δευτερόλεπτα) Το κόμμα μου σας θυμίζω είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων, για αυτό κάναμε το ΤΑΙΠΕΔ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: