Ο ίδιος κάλεσε την Ουκρανία να απαντήσει σε 10 ερωτήσεις για να αποδείξουν τη δέσμευσή τους σε ένα αμερόληπτο περιβάλλον… Μιλώντας στο RT, ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας της Ρωσίας Ανατόλι Αντόνοφ επέκρινε τις δυτικές χώρες για το άλμα προς τα συμπεράσματα μόνο «24 ώρες μετά τη συντριβή», ενώ δεν υπάρχει καμία απόδειξη.
«Προσπαθούν να δείξουν σε όλο τον κόσμο ότι είμαστε υπεύθυνοι για την συντριβή. Είναι πολύ περίεργο το γεγονός ότι, χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο συναδέλφοι μου, από δυτικά μέσα ενημέρωσης, προσπαθούν να βρουν κάποιον ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη συντριβή «, δήλωσε ο Αντόνοφ. «Μου φαίνεται ότι αυτό είναι μέρος του πολέμου πληροφοριών που έχει ξεκινήσει κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας και των ενόπλων δυνάμεων.»
Αντί να χρησιμοποιούν το περιστατικό ως πρόσχημα για να κατηγορούν αβάσιμα μία από τις πλευρές, η καταστροφή του πάνω στον ουρανό επί της Ουκρανίας θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως μια δυνατότητα να αρχίσει εκ νέου συνεργασία για την «πρόληψη παρόμοιων τραγωδιών στο μέλλον.»
«Όσο για μένα, δεν θέλω να χρησιμοποιήσω αυτή την ευκαιρία για να κατηγορήσω κανέναν. Θα ήθελα απλώς να θέσω μερικές ερωτήσεις για τους συναδέλφους μου από τις ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας «, δήλωσε ο Αντόνοφ.
«Ελπίζω να προσπαθήσουν να απαντήσουν στα ερωτήματα αυτά, θα είναι μια καλή ευκαιρία για μας να συνειδητοποιήσουμε πού βρισκόμαστε, αν υπάρχει πιθανότητα για μας να αρχίσει εκ νέου συνεργασία και να βρούμε ποιος είναι πραγματικά υπεύθυνος για την τραγωδία.»
Δέκα ερωτήσεις προς τις ουκρανικές αρχές
1. Αμέσως μετά την τραγωδία, οι ουκρανικές αρχές, φυσικά, κατηγόρησαν τις δυνάμεις αυτοάμυνας. Τι είναι αυτές οι κατηγορίες, σε τι βασίζονται;
2. Μπορεί το Κίεβο να εξηγήσει λεπτομερώς πώς χρησιμοποιεί Buk εκτοξευτές πυραύλων στην εμπόλεμη ζώνη; Και γιατί είχαν αυτά τα συστήματα αναπυγμένα εκεί στην πρώτη θέση, μιας και οι δυνάμεις αυτοάμυνας δεν έχουν αεροπλάνα;
3. Γιατί οι ουκρανικές αρχές δεν κάνουν τίποτα για να δημιουργηθεί μια διεθνή επιτροπή; Πότε θα ξεκινήσει μια τέτοια επιτροπή το έργο της;
4. Οι ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις είναι διατεθειμένες να αφήσουν τους διεθνείς ερευνητές να ελέγξουν τον κατάλογο των βλήματων τους αέρος-αέρος και εδάφους-αέρος , συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούνται σε SAM εκτοξευτές;
5. Θα επιτραπεί στην διεθνή επιτροπή η πρόσβαση στα δεδομένα παρακολούθησης από αξιόπιστες πηγές σχετικά με τις μετακινήσεις των ουκρανικών μαχητικών αεροσκαφών κατά την ημέρα της τραγωδίας;
6. Γιατί ουκρανοί ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας επέτρεψαν το αεροπλάνο να παρεκκλίνει από την τακτική διαδρομή του προς τα βόρεια, προς την «αντι-τρομοκρατική ζώνη λειτουργίας»;
7. Γιατί ο εναέριος χώρος πάνω από την εμπόλεμη ζώνη δεν είναι κλειστός για πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας, δεδομένου ότι η περιοχή δεν καλύπτεται εξ ολοκλήρου από τα συστήματα πλοήγησης ραντάρ;
8. Πώς σχολιάζει το Κίεβο , τους ισχυρισμούς ισπανού ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας που εργάζεται στην Ουκρανία, στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ότι υπήρχαν δύο ουκρανικά στρατιωτικά αεροσκάφη που πετούσαν παράλληλα με το Boeing 777 πάνω από το έδαφος της Ουκρανίας;
9. Γιατί οι Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας άρχισαν να εργάζονται με τις καταγραφές των επικοινωνιών μεταξύ των ουκρανικών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και το πλήρωμα Boeing και με τα συστήματα αποθήκευσης δεδομένων από την ουκρανικά ραντάρ, χωρίς να περιμένουν τους διεθνείς ερευνητές;
10. Τι μαθήματα έχει πάρει η Ουκρανία από ένα παρόμοιο περιστατικό το 2001, όταν ένα Ρώσικο Tu-154 συνετρίβη στη Μαύρη Θάλασσα;
Τότε, οι αρχές της Ουκρανίας αρνήθηκαν οποιαδήποτε συμμετοχή από την πλευρά των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας μέχρι να αποδειχθεί με αδιάσειστα αποδεικτικά στοιχεία επίσημα ότι το Κίεβο ήταν ένοχο…..
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου