Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Κυπριακο σεχ!! (2ο επεισοδιο)

Αν δεν τοχετε ηδη διαβασει, θα(υ)μαστε (και) την ντοπιολαλια!
Tipster γεια και χαρά σου. Γουστάρω που ο καθένας λαλεί την σέξι «πελλάρα» του σε τούτη τη στήλη. 
Εν πελλαμός! Λοιπόν, ήρτε η σειρά μου να πω τζιαι εγώ τη δική μου. Εγνώρισα μια πολλά ωραία κοπέλα, ακριβώς όπως την ήθελα. 
Όμορφη, τέλειο κορμί, ωραίος τύπος και τα βρίσκουμε σε ούλλα. Το μόνο προβληματάκι μας είναι, ότι την ώρα του σεξ, τσιριλλά. 
Πολλά δυνατά, μάλιστα, και έχω πρόβλημα με τους γειτόνους μου. Εμένα, αρέσκει μου, γουστάρω το, φουντώνω, ανάφκω, αλλά έχω κάτι αρτηριοσκληρωμένους γέρους δίπλα μου, που ήδη εκάμαν μου πρόβλημα. Χτυπούν μας τον τοίχο, για να καταλάβεις. Άσε, που όποτε με θωρούν, λαλούν μου το τρικούτσουλλα ότι ακούν μας τζιαι δεν μπορούν να κλείσουν μάτι. 

«Κοπιάστε», είπα τους μια μέρα! Τι ήθελα να τους πως έτσι όμως... Εφέραν μου την αστυνομία την επομένη. Εννοείται, εν έγινε τίποτε, οι άνθρωποι εγελούσαν μαζί τους. Αλλά, το παττιρτίν εν τζιαι τέλειωσε. Οι γέροι εν δίπλα, εμείς κάμνουμε το κάθε νύχτα, τζιαι το φκιολί συνεχίζεται. Τι εισηγείσαι να κάμω;
Τ.Ν.Τ.
Ήντα κοπέλλιν είσαι, α! Κάμνεις την κορούδαν να σπαρταρά τζιαι τους γέρους να μεινίσκουν άυπνοι! Καλά, βρε παιδί μου, τζιαι τούτη πόσο τσιριλλά τζιαι πόσην ώρα; Εν ανάγκη να ανάφκουν οι σειρήνες της κάθε φορά που το κάμνει; Anyway, το καλό είναι πως εσύ περνάς καλά. Για να γλυτώσεις, όμως, την μουρμούρα των γειτόνων σου, καλό θα ήταν να το κάμνετε σε άλλο δωμάτιο. Εν ανάγκη να γίνεται η πράξη σε κείνο που εφάπτεται του δικού τους; Άλλαξε την σάλα με την κρεβατοκάμαρα αν παραστεί ανάγκη. Εγώ, πάντως, διερωτώμαι πώς τζιαι σας ακούν, γέροι άνθρωποι. Ετσιάκκαρες αν φορούν ακουστικό; Κανονικά, αφού εν ηλικιωμένοι, έπρεπε να κοιμούνται όπως τα πουλούθκια τζιαι να μεν παίρνουν χαπάρι. Anyway, «έκατσες πάνω» μάι φρεντ, αφού οι γείτονες σου υποφέρουν με γεροντική... αϋπνία. Κάτσε γάρε ψόφα, δηλαδή. Σου συστήνω λοιπόν, υπομονή ή μετακόμιση. Your choice.
(πηγη: κυπριακο free press)
--
Κώστας Δ. Ανέστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: