Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΠ : Αυτό ήταν το σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή! Εμπλοκή της Mossad και των Βρετανών...!

Τη δολοφονία του Κώστα Καραμανλή προωθούσαν ξένες μυστικές υπηρεσίες, μεταξύ αυτών η Mossad και οι Βρετανοί, σύμφωνα με την ρώσικη FSB. Αυτή τη συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε πρόσφατα πολιτικό περιοδικό επικαλούμενο διαρροές από τις ρωσικές μυστικές υπηρεσίες και τώρα βγήκε στη δημοσιότητα όλη η έκθεση των ....
Ρώσων, η οποία σημειωτέον γράφτηκε πριν τα επεισόδια του Δεκεμβρίου του 2008. Σύμφωνα μ’ αυτή:

-τον Πρωθυπουργό παρακολουθούσαν περί τα 20 άτομα που... μιλούσαν ελληνικά.
-Μεταξύ αυτών υπήρχαν και πράκτορες της Μοσσάντ και των Βρετανών.
-Σε μία περίπτωση υπήρξε εμπλοκή Ρώσων της FSB με δύο άτομα που παρακολουθούσαν τον Πρωθυπουργό. Κατά την εμπλοκή οι δύο εγκατέλειψαν ένα βαν μέσα στο οποίο βρέθηκαν πολύτιμα στοιχεία.
-Οι Ρώσοι μιλάνε για αμερικάνικο σχέδιο αποσταθεροποιησης της κυβέρνησης του Κ. Καραμανλή μέσω τρομοκρατικών ενεργειών, “σκανδάλου” Βατοπαιδίου, κοινωνικών αναταραχών, απαγωγές επιχειρηματιών και προβλήματα στην εξωτερική πολιτική. Σημειώνουν ότι ο ΓΑΠ ήταν μέσω του Α. Ρόντος, ενήμερος για το συγκεκριμένο σχέδιο
-Η ΕΥΠ πιστεύει ότι όλα όσα λένε οι Ρώσοι μπορεί να ισχύουν, ειδικά τα περί απόπειρας εναντίον Καραμανλή, κρατάει όμως τις επιφυλάξεις της μήπως και πρόκειται για προσπάθεια παραπληροφόρησης εκ μέρους των Ρώσων. Ωστόσο προτείνει να αυξηθούν τα μέτρα ασφαλείας του Κ. Καραμανλή
Σύμφωνα με το "δεξί εξτρέμ", ολόκληρη η έκθεση της ΕΥΠ που περιλαμβάνει και την έκθεση των Ρώσων έχει ως εξής>

“1.
α.”Ομάδα Εργασίας” δεκαεννέα (19) ατόμων της FSB ,που δραστηριοποιείται από το Μάρτιο του 2008 στην Αττική,με αφορμή “απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής” συνομιλιών που διαμείβονταν μεταξύ των κ.κ.Κ.Καραμανλή,V.Putin και G.Parvanov ,κατά την υπόψη περίοδο, διαπίστωσε και κατέγραψε τα ακόλουθα:
-Κατά τη διαδρομή που χρησιμοποιείτο για τη μετακίνηση του Έλληνα Πρωθυπουργού από την κατοικία του στη Ραφήνα μέχρι το Γραφείο του ,εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN ,μάρκας TOYOTA HIACE,χρώματος μπεζ,το οποίο κινείτο συνεχώς στη διάρκεια της προαναφερόμενης μετακίνησης κατά το μήκος της διαδρομής αυτής και μέχρι το ύψος της Αττικής Οδού στο Ολυμπιακο Στάδιο. Στο εν λόγω όχημα,το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας ), επέβαιναν τις περισσότερες φορές τρία με τέσσερα άτομα. Η παρακολούθηση του Στόχου (ΣΣ:Του κ.Πρωθυπουργού), χαρακτηρίστηκε από την προαναφερόμενη ομάδα εργασίας, επαγγελματική και εντεινόμενη από τις αρχές Απριλίου του 2008.
-Επίσης από την εν λόγω ομάδα εκτιμήθηκε ότι τα επιβαινοντα στο παραπάνω όχημα άτομα ,κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του Στόχου ,επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με άλλους συνεργάτες τους. Το εν λόγω όχημα εντοπίσθηκε επί της Λεωφόρου Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου και εκτιμήθηκε ότι κατέγραφε ταχύτητα πομπής ,συνοδευτικά οχήματα ,άτομα συνοδείας κ.λ.π στοιχεία. Ομοίως στο αυτό σημείο (Λεωφόρος Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου),τόσο το μήνα Μάρτιο,όσο και το μήνα Απρίλιο του έτους 2008 εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN ,μάρκας FORD TRANSIT, χρώματος μπλε ,το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας).
-Εκτός των προαναφερθέντων σημείων παρακολούθησης του Στόχου,καταγράφηκαν ως άλλα τέτοια σημεία:(α) η περιοχή του CARREFOUR στον Γέρακα Αττικής ,(β) η περιοχή στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή και (γ) η περιοχή του super market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στο Χολαργό Αττικής. Στο σημείο (α) εντοπίσθηκε ΙΧΕ αυτοκίνητο μάρκας BMW , χρώματος ασημί,μοντέλο 1995 ή 1996,το οποίο έφερε πινακίδες Γερμανίας. Στην εν λόγω περιοχή επίσης εντοπίσθηκε και το όχημα τύπου VAN , μάρκας FORD TRANSIT,χρώματος μπλε και διαπιστώθηκε επικοινωνία μεταξύ των επιβαινόντων στα παραπάνω οχήματα ατόμων. Στα σημεία (β) και (γ) εντοπίσθηκαν επίσης τα προανεφερόμενα οχήματα τύπου VAN. Επιπρόσθετα στην περιοχή του Χολαργού στις αρχές του μηνός Ιουνίου του έτους 2008 εντοπίσθηκε επί της οδού Φανερωμένης -πλησίον της εκκλησίας- συνάντηση και των τριών προαναφερομένων οχημάτων.
-Από έρευνα της ομάδας “αντιπαρακολούθησης” της FSB, ως προς τους επιβάτες των υπόψη οχημάτων προέκυψε ειδικότερα ότι στο ΒΑΝ ,μάρκας Toyota Hiace,χρώματος μπεζ ,επέβαιναν συνήθως τέσσερις άνδρες εκ των οποίων τρεις μελαχρινοί και ένας καστανός,στο ΒΑΝ μάρκας FORD TRANSIT ,τρεις άνδρες και στο ΙΧ αυτοκίνητο μάρκας BMW ,δύο γυναίκες.
Πέραν των ατόμων αυτών ,το προαναφερόμενο κλιμάκιο “αντιπαρακολούθησης της FSB “,κατέληξε στην εκτίμηση ότι συγχρόνως λειτουργούσαν ομάδες υποστήριξης και καταγραφής κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του Στόχου.Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ατόμων σε όλη τη διαδικασία παρακολούθησης εκτιμήθηκε ότι ανερχόταν σε είκοσι άτομα,τα οποία δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο.
Επιπρόσθετα από τηλεφωνική υποκλοπή διαπιστώθηκε ότι οι επιβάτες των παραπάνω οχημάτων μιλούσαν ελληνικά,ενώ η συνεννόηση μεταξύ των διαφόρων ομάδων πραγματοποιείτο μέσω κινητών τηλεφώνων.Κατά την προαναφερόμενη συνάντηση των τριών οχημάτων στη περιοχή του Χολαργού (αρχές του Ιουνίου του 2008 επί της οδού Φανερωμένης),διαπιστώθηκε και η παρουσία δύο ακόμη ατόμων (νέων) που -όπως εκτιμήθηκε- ήταν Ευρωπαίοι,μάλλον Βρετανικής Υπηκοότητας.
-Σε χρόνο που δεν προσδιορίζεται ακριβώς αλλά κυμαίνεται μεταξύ του πενθημέρου 20 και 25 Απριλίου του 2008 ,στην περιοχή της Νέας Μάκρης Αττικής και συγκεκριμένα στη διασταύρωση των φωτεινών σηματοδοτών που οδηγούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ,κατά τις απογευματινές ώρες έλαβε χώρα “ελεγχόμενη” διαδικασία εμπλοκής,διάρκειας 30 δευτερολέπτων μεταξύ του κλιμακίου της ομάδας εργασίας της FSB και ατόμων που ανήκαν στις παραπάνω ομάδες παρακολούθησης. Η εν λόγω “ελεγχόμενη” διαδικασία” εμπλοκής υλοποιήθηκε λόγω του ότι στην προαναφερόμενη περιοχή είχε εντοπιστεί το όχημα τύπου ΒΑΝ ,μάρκας Toyota Hiace,χρώματος μπεζ. Τα άτομα του κλιμακίου της ομάδας εργασίας ήταν τέσσερα ενώ τα άτομα του άλλου “Χώρου” ήταν δύο ,άοπλα,γυμνασμένα,μιλούσαν ελληνικά και διέφυγαν από το χώρο της εμπλοκής χρησιμοποιώντας μοτοσυκλέτα τύπου Enduro ,χρώματος κίτρινου που δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας.Το προαναφερόμενο όχημα εγκαταλείφθηκε στο χώρο της εμπλοκής.
-Εντός του προαναφερομένου οχήματος βρέθηκαν στοιχεία από τα οποία προέκυπτε λεπτομερής καταγραφή της διαδρομής που ακολουθείται κατά τη μετακίνηση του κ.Πρωθυπουργού από την κατοικία του στο Γραφείο του,τα συνοδευτικά οχήματα,οι συνοδευτικές μηχανές ασφαλείας ,καθώς και:
•Χάρτες στους οποίους είχαν σημειωθεί τα σημεία συνάντησης των ομάδων παρακολούθησης και υποστήριξης ,μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η οδός Φανερωμένης στη περιοχή του Χολαργού Αττικής. Επίσης ,είχαν σημειωθεί και οι χώροι που αντιστοιχούν στις θέσεις στάθμευσης του CARREFOUR καθώς και το κατάστημα GOODY’S επί της οδού Κηφισίας πλησίον του κόμβου εισόδου στην Αττική Οδό.Επιπλέον υπήρχαν χάρτες των περιοχών Αγίας Παρασκευής -Χαλανδρίου-Χολαργού και Παπάγου. Ειδικά στο χάρτη της περιοχής Αγ.Παρασκευής είχαν σημειωθεί σημεία με μαύρο χρώμα.
•Κιάλια νυχτερινής παρατήρησης
•Εκρηκτική ύλη C-4 και όπλα TOKAREV και KALASNIKOF.
•Υλικά καμουφλάζ (καινούρια,αχρησιμοποίητα),υλικά μακιγιάζ,όπως μολύβια,κουκούλες μη χρησιμοποιημένες που δεν έφεραν κάποιο διακριτικό ,καθώς και γυναικεία ρούχα.
•Συστήματα επικοινωνίας συγχρονισμένα στις συχνότητες της ΕΛ.ΑΣ υψηλής ευκρίνειας και εμβέλειας.
•Τηλεχειριστήριο
•Τρόφιμα (ξηρά τροφή και σοκολάτες).
•Σκηνές
β.Τα παραπάνω περιγραφόμενα στοιχεία και υλικά εξετάσθηκαν στα Κεντρικά της Μόσχας και όλες οι αναλύσεις που έγιναν κατατείνουν στα ακόλουθα συμπεράσματα:
-Πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου παρακολούθησης του Στόχου που οργανώθηκε από Δυτικές Υπηρεσίες με τη συμμετοχή και της ομόλογης Υπηρεσίας του Ισραήλ.
-Το εν λόγω σχέδιο υλοποιήθηκε κυρίως από Έλληνες.
-Ο αντικειμενικός σκοπός του εν λόγω σχεδίου ήταν η πραγματοποίηση επίθεσης σε βάρος του Στόχου,με ειδικότερο σκοπό την αναβολή ή την ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
-Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχει στα χέρια του από τον Άλεξ Ρόντος (Σύμβουλο του Προέδρου της Γεωργίας),σχέδιο των Αμερικανών για αναβολή ή ματαίωση του Αγωγού SOUTH STREAM. Το εν λόγω σχέδιο προσβολής του Στόχου [ΣΣ. δολοφονίας του Κ. Καραμανλή] αποτελεί τμήμα του συνολικού σχεδιασμού αποσταθεροποίησης της χώρας που έχει τη κωδική ονομασία “ΠΥΘΙΑ 1” και περιλαμβάνει τα ακόλουθα τέσσερα σκέλη-τμήματα:
•Πολιτική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την υπόθεση του Βατοπαιδίου.
•Επιχειρηματική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την καθ΄οιονδήποτε τρόπο υποβάθμισης της ελληνικής οικονομίας. Στην εν λόγω μορφή αποσταθεροποίησης περιλαμβάνονται και οι απαγωγές επιχειρηματιών.
•Κοινωνική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με διάφορες μορφές κοινωνικής αναταραχής στις οποίες περιλαμβάνονται και οι τρομοκρατικές ενέργειες.
•Διάφορα προβλήματα στην εξωτερική πολιτική
-Αναφορικά με τη γενιά τρομοκρατών στην Ελλάδα εκτιμήθηκε ότι είναι πλήρως ελεγχόμενη από τις Δυτικές Υπηρεσίες.Είναι ειδικοί σε ληστείες ,απαγωγές (τρεις ομάδες) και το Αντάρτικο Πόλεων (τέσσερις ομάδες).
Επιπρόσθετα ,θεωρούνται άριστοι χειριστές όπλων και μέσων μετακίνησης,ενώ λειτουργούν διαθέτοντας πάντα σχέδιο διαφυγής. Πιθανολογείται ότι οι χώροι απόκρυψής τους βρίσκονται στις περιοχές Γκύζη,Χαλανδρίου,Αγίας Παρασκευής και Μεγάρων για την Αττική. Ως τέτοιος χώρος εκτός Αττικής θεωρείται η περιοχή της Θήβας.
2.Επισημάνσεις της Υπηρεσίας μας (ΣΣ. εννοεί την ΕΥΠ) επί των ανωτέρω αποσπασμάτων
α.Τα αναφερόμενα “σημεία εντοπισμού” της παρακολούθησης ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα,χωρίς κατ΄ ανάγκη αυτό να σημαίνει κι υιοθέτηση από πλευράς μας της περιγραφόμενης “εν εξελίξει επιχείρησης συνωμοσίας”.
Ωστόσο σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας,το σημείο εντοπισμού στη Λ.Μαραθώνος είναι κατάλληλο σημείο παρακολούθησης,το σημειο εντοπισμού του CARREFOUR είναι δυνατόν να αποτελέσει σημείο έκνομης ενέργειας,ενώ τα σημεία εντοπισμού στις περιοχές του Ραδιομεγάρου της ΕΡΤ και του ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ θεωρούνται σημεία συνάντησης.
β.Τα σημεία που βρέθηκαν επί χάρτου και προέρχονται από το υλικό που αντλήθηκε από την προαναφερόμενη διαδικασία “ελεγχόμενης” εμπλοκής απεικονίζονται στην εικόνα με τίτλο “Σημεία επί Χάρτου”, η οποία επισυνάπτεται. Η απόσταση των εν λόγω σημείων επίσης από την Αττική Οδό χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής,καθώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως σημεία αφετηρίας για “έκνομη ενέργεια”.
γ.Η εκρηκτική ύλη C-4 είναι στρατιωτική εκρηκτική ύλη ,μη κυκλοφορούσα ελεύθερα στο εμπόριο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής ως συστατικό στοιχείο Αυτοσχέδιου Εκρηκτικού Μηχανισμού ,σε καμία από τις τρομοκρατικές ενέργειες που έχουν κατά καιρούς πραγματοποιηθεί στη χώρα μας.
3.Επισημαίνεται ότι για τις συγκεκριμένες πληροφορίες η αξιοπιστία της πηγής δεν δύναται επί του παρόντος να ελεγχθεί. Η καταγραφή των “αντικειμενικών στοιχείων” (τοποθεσίες, ονόματα χώρων, αποστάσεις κ.λ.π) και η σύνθεσή τους θα μπορούσαν πράγματι να θεωρηθούν ως προετοιμασία μιας απόπειρας κατά του κ.Πρωθυπουργού. Πλην όμως η ερμηνεία που φέρεται να τους δίδεται -ότι δηλαδή αποτελεί οργανωμένο σχέδιο Δυτικών Υπηρεσιών και της MOSSAD σε βάρος του κ.Πρωθυπουργού, στο οποίο εντάσσονται άλλες υποθέσεις όπως π.χ Βατοπέδιο, τρομοκρατία κ.λ.π- γεννά στην υπηρεσία μας εύλογα ερωτηματικά. Δεν αποκλείεται συνεπώς οι πληροφορίες αυτές στο σύνολό τους να εντάσσονται στο πλαίσιο επιχειρούμενης παραπληροφόρησης των Κρατικών Αρχών της χώρας μας ,με στόχο την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων .
4.Σε κάθε περίπτωση ,παρέλκει να επισημάνουμε ,από σκοπιάς Υπηρεσίας μας,την ανάγκη συνεχιζόμενης λήψης αυξημένων μέτρων ασφαλείας του κ.Πρωθυπουργού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου