Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
thoureios.news@gmail.com
Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012
ΟΣΕΤΕΕ. Απόφαση ΓΣΕΕ για Γενική Απεργία στις 26/09.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου