Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΣΕΤΕΕ. Απόφαση ΓΣΕΕ για Γενική Απεργία στις 26/09.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου