απόστρατους.Πολλοί από τους εν ενεργεία προτίμησαν να συμμετάσχουν στη διαδήλωση χωρίς στολή,είτε από φόβο ,είτε από άποψη. Η συμμετοχή τους όμως είναι έτσι κι αλλιώς σημαντική. Οι στρατιωτικοί έδειξαν ότι και φωνή έχουν αλλά πάνω ,ότι έχουν αξιοπρέπεια και λογική. Τίποτα από τα τρομερά και φοβερά που έλεγαν και έγραφαν οι “θεματοφύλακες” του στρατεύματος δεν συνέβη. Οι στρατιωτικοί συγκεντρώθηκαν από τις 16.30 κάτω από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη,χωρίς συνθήματα,χωρίς φωνές αλλά με πολύ προβληματισμό για το μέλλον τους. Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι κομμάτων. Οι πρώτες φωτογραφίες από τη συγκέντρωση πηγή: on Alert.gr
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία. ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ thoureios.news@gmail.com
Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012
"Οι στρατιωτικοί είναι εδώ"! Μεγάλη η συγκέντρωση στη πλατεία Κολοκοτρώνη
απόστρατους.Πολλοί από τους εν ενεργεία προτίμησαν να συμμετάσχουν στη διαδήλωση χωρίς στολή,είτε από φόβο ,είτε από άποψη. Η συμμετοχή τους όμως είναι έτσι κι αλλιώς σημαντική. Οι στρατιωτικοί έδειξαν ότι και φωνή έχουν αλλά πάνω ,ότι έχουν αξιοπρέπεια και λογική. Τίποτα από τα τρομερά και φοβερά που έλεγαν και έγραφαν οι “θεματοφύλακες” του στρατεύματος δεν συνέβη. Οι στρατιωτικοί συγκεντρώθηκαν από τις 16.30 κάτω από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη,χωρίς συνθήματα,χωρίς φωνές αλλά με πολύ προβληματισμό για το μέλλον τους. Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι κομμάτων. Οι πρώτες φωτογραφίες από τη συγκέντρωση πηγή: on Alert.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου