Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
thoureios.news@gmail.com
Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012
ΒΙΝΤΕΟ : Η Χρυσή Αυγή αποχώρησε από την Βουλή!
Η Χρυσή Αυγή αποχωρεί από τη Βουλή διότι , δεν έγινε δεκτό το αίτημα της... για ονομαστική ψηφοφορία σχετικά με την
υπόθεση Siemens.
Το βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου