Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
thoureios.news@gmail.com
Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επιστρέφουμε σύντομα ανανεωμένοι Αρκετά ανεχτήκαμε την google
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου