Απέναντι στη συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας της ΕΕ ο Ομπάμα τόνισε
η έξοδος από την κρίση θα γίνει πραγματικότητα μόνο με ανάπτυξη και
δημιουργία θέσεων εργασίας
Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε πως η Ελλάδα και οι ΗΠΑ είναι κάτι
παραπάνω από σύμμαχοι και πως η όποια ελληνική επιτυχία θα είναι και
επιτυχία της Ευρώπης.
Επίσης οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τα θέματα της Μεσογείου και των
Βαλκανών, το Κυπριακό ενώ ο Μπάρακ Ομπάμα στάθηκε στο γεωστρατηγικό ρόλο
της Ελλάδας στην ευρύτερη περιοχή.
Τέλος ο έλληνας πρωθυπουργός συνεντήθηκε και με τον αμερικανό ΥΠΕΞ
Τζον Κέρι, η εκπρόσωπος του οποίου εξέφρασε την αλληλεγγύη του στον
ελληνικό λαό και τις θυσίες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου