Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
thoureios.news@gmail.com
Κυριακή 16 Μαρτίου 2014
ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ: Μια βοσκοπούλα αγάπησα ..ΥΠΈΡΟΧΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ...!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου