Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Πολιτικός όρκος... το sic καραγκιοζλίκι!

"Δηλώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω το Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου."

Γράφει ο Τρύφωνας Τιπούρτης.
Οι δύο παραπάνω γραμμές είναι ο πολιτικός όρκος που όρισε το Υπουργείο Εσωτερικών να δώσουν όσοι αιρετοί "βγάζουν σπυριά" με το να ορκιστούν στο...
Ευαγγέλιο.


Μα τι στο καλό... δαιμονισμένοι είστε και δεν μπορείτε να βάλετε το χέρι πάνω από το Ευαγγέλιο ; 
 Ή θεωρείτε sic την πολιτική ορκομωσία;
Για ότι και να ισχύει από τα δυό, εγώ μία λέξη έχω να πω: Καραγκιοζιλίκια.

Τώρα θα μου πείτε και αυτοί που ορκίστηκαν με το χέρι στο Ευαγγέλιο, δεν έκλεψαν; δεν έφαγαν; δεν παρατύπησαν;
Ε ναι. Τα κάνανε.

Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό.
Το θέμα μας είναι η συνεχής και στοχευμένη επίθεση που δέχεται η θρησκεία μας.
Το πως, συνεχώς προσπαθούν να μας πείσουν, πως το να πιστεύεις στην ανεξιθρησκεία είναι πολιτισμός.
Πολιτισμός είναι ο πολιτικός όρκος, το παντελόνι, και η κόκκινη γόβα... 
Βρε δεν μας χέζ@@ε λέω εγώ...

-Από τα Τούρκικα σήριαλ, στο "mega mou" με τον μαύρο.

-Από τη θεσμοθετημένη gay παρουσία σε όλα τα τηλεοπτικά πάνελ, στις επαναλαμβανόμενες ειδήσεις για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των αλλοδαπών.

-Από την πρωϊνή Κυριακάτικη λειτουργία της ΕΡΤ, στα κινούμενα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων προς "πλύση των παιδικών εγκεφάλων".

Και η "επίσημη" εκκλησία;
Με τις ευχές της...



Ένα σχέδιο πολύ παλιό.
Ένα σχέδιο που όποιος φωνάζει και προσπαθεί να αφυπνίσει, είναι συνωμοσιολόγος, επικίνδυνος, ή το λιγότερο φαντασιόπληκτος.

Πολιτικοί όρκοι και κολοκύθια τούμπανα...
Θα ξυπνήσετε επιτέλους;
Γκρεμιζόμαστε... και είμαστε στην είσοδο της ηλεκτρονικής ταυτοποίησης, της απαγόρευσης της άποψης και της στέρησης της ελευθερίας.
Κατ΄ εντολήν των σχεδίων της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Αφυπνισθείτε... και αντιδράστε.
 Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: