Η
έκνομη και επίορκη κυβέρνηση, σύμφωνα με την κυρία Κωνσταντοπούλου,
αντί να συμμορφωθεί προς τις δικαστικές αποφάσεις, κάνει επίδειξη
αυταρχισμού και επιδίδεται σε μεθοδεύσεις που προκαλούν την κοινωνία,
περιφρονούν τους θεσμούς και καταρρακώνουν το δημόσιο συμφέρον. Σύμφωνα
με τη βουλευτή:
1) Τον περασμένο Μάιο, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών δικαίωσε τις καθαρίστριες του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου βάλθηκε να τις εξουθενώσει με ακραία στρεψοδικία και απάνθρωπη μεταχείριση.
2) Προχθές, το Πρωτοδικείο Αθηνών, όπως νωρίτερα και το Πρωτοδικείο Ηρακλείου, έκρινε άκυρη την απόλυση εργαζομένων της ΕΡΤ ενώ η Εισαγγελία Αθηνών διέταξε έρευνα στο μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ, για παράνομες προσλήψεις
κι αδιαφανή διαχείριση (οι δοτοί κυβερνητικοί πρόεδροι και διευθύνοντες
έσπευσαν να παραιτηθούν, αφού συνήργησαν στην ξεδιάντροπη προσπάθεια
νομιμοποίησης της πραξικοπηματικής διάλυσης της δημόσιας
ραδιοτηλεόρασης, που έχει καταγγελθεί και από διεθνείς φορείς) και
3) Τέλος, το Ελεγκτικό Συνέδριο επιβεβαίωσε, ότι η σύμβαση παραχώρησης του Ελληνικού στη Lamda Development είναι σκανδαλώδης
και παραβιάζει βασικές αρχές διαφάνειας, ίσης μεταχείρισης και υγιούς
ανταγωνισμού, βλάπτοντας το δημόσιο συμφέρον και μειώνοντας την εθνική
περιουσία.
«Η
Δικαιοσύνη, λοιπόν, ευθέως καταλογίζει στην Κυβέρνηση καταστρατήγηση
του δημοσίου συμφέροντος, παραβίαση της δημοκρατικής νομιμότητας και του
Συντάγματος. Οι δικαστικές αποφάσεις περιγράφουν πράξεις και
παραλείψεις που συνιστούν αλλοίωση του πολιτεύματος για την οποία οι
ευθύνες δεν είναι μόνον πολιτικές και, βέβαια, δεν αποσείονται ούτε με
την τακτική του “στρίβειν δια της παραιτήσεως”, ούτε με την πρακτική της
αντιμετάθεσης στους “κακούς τεχνοκράτες” κατά το θλιβερό πρόσφατο
επεισόδιο για τον ΕΝΦΙΑ» καταλήγει η κυρία Κωνσταντοπούλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου