Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ντ. Μπακογιάννη: Ο Γιάνης Βαρουφάκης πρέπει να παραιτηθεί. Είναι βαρίδι για την Ελλάδα

Ντ. Μπακογιάννη: Ο Γιάνης Βαρουφάκης πρέπει να παραιτηθεί. Είναι βαρίδι για την Ελλάδα
Με βαρείς χαρακτηρισμούς επιτέθηκε η βουλευτής της Ν.Δ. Ντόρα Μπακογιάννη στον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι είναι ένα βαρίδι για την Ελλάδα.

Παράλληλα, η κ. Μπακογιάννη υποστήριξε ότι ο ΥΠΟΙΚ με τη στάση του υπονομεύει τα εθνικά συμφέροντα και πρόσθεσε ότι αν «είχε την ελάχιστη αίσθηση πατριωτισμού θα είχε υποβάλει σήμερα την παραίτησή του».
Επίσης, εξέφρασε αμφιβολίες για «το ποιος είναι ο στόχος του κ. Βαρουφάκη». «Δεν είμαι καθόλου βεβαία ότι ο κ. Βαρουφάκης δεν έχει μπει στη λογική της δραχμής. Ο ναρκισσισμός του, η λογική ότι “εγώ είμαι το κέντρο της γης” ότι “πάω να φάω με τους φίλους μου και όχι με τους υπόλοιπους συναδέλφους και εταίρους μου που θα με δανείσουν και από τους οποίους εξαρτώμαι” [..] είναι άκρως προβληματική» ανέφερε.

«Το καλύτερο που έχει να κάνει», πρόσθεσε, «είναι να παραιτηθεί, να διευκολύνει και τον κ. Τσίπρα γιατί είναι σε πολύ δύσκολη θέση για να τον αποπέμψει, διότι θα φαίνεται σαν να του το επιβάλουν οι ξένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: