Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Δικαιώθηκε δικαστικά ο Θ. Δημάδης για τις συκοφαντίες του ΣΥΡΙΖΑ


Δικαιώθηκε δικαστικά ο Θ. Δημάδης για τις συκοφαντίες του ΣΥΡΙΖΑΣυνολική αποζημίωση ποσού 188.000 ευρώ «για την προσωπική και επαγγελματική βλάβη» που του προξένησαν πρόσωπα και ΜΜΕ, «με τα συκοφαντικά στημένα ψεύδη τους», επιδικάστηκε στον δημοσιογράφο Θανο Δημάδη, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στο Facebook.

Ο κ. Δημάδης μάλιστα χαρακτηρίζει τους καταδικασθέντες ως «υπαλλήλους και εκφραστές του ΣΥΡΙΖΑ και του Νίκου Παππά», ενώ αναφέρει ότι «όλα τα πρόσωπα και τα ΜΜΕ εναντίον των οποίων προσέφυγα δικαστικά εκτός από την αποζημίωση, υποχρεώνονται να αποσύρουν κάθε δημοσίευμα εναντίον μου διαφορετικά υπάρχει ρήτρα επιπρόσθετης αποζημίωσής μου και προσωπική τους κράτησης όσο τα διατηρούν».

Αναλυτικά, στην ανάρτησή του αναφέρει:

«Η Δικαιοσύνη μίλησε. Καταδικάστηκαν οι υπάλληλοι και οι εκφραστές του ΣΥΡΙΖΑ και του Νίκου Παππά. Καταδικάστηκαν όλα τα πρόσωπα και τα ΜΜΕ εναντίον των οποίων προσέφυγα και είναι τα εξής:

*Μιχάλης Ψύλλος, πρώην Διευθυντής Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.
*Δημήτρης Τρίμης, πρώην Πρόεδρος ΕΣΗΕΑ.
*Γιώργος Χριστοφορίδης, πρώην μετακλητός υπάλληλος του Νίκου Παππά και δημοσιογράφος στο "ΧΩΝΙ".
*Σταύρος Καπάκος, πρώην Γενικός Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης της ΕΡΤ επί ΣΥΡΙΖΑ.
*Βασίλης Ταλαμπάγκας, πρώην Γενικός Συντονιστής ΕΡΤ, επί ΣΥΡΙΖΑ.
*Νικόλας Βουλέλης, διευθυντής ΕΦΣΥΝ.
*Σπύρος Σιδέρης, ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού σάιτ Independent Balkan News Agency.
*Ιωάννης Τριήρης, διευθυντής σύνταξης Tribune.gr.
*Ελβίδα Δρακάκη, ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας TheFaq.gr
*Κωνσταντίνος Αγόρης, διευθυντής σύνταξης στο "ΤΟ ΧΩΝΙ"
*ΑΠΕ
*ΕΡΤ
*ΕΦΣΥΝ
*ΧΩΝΙ
*Independent Balkan News Agency
*Tribune.gr
*TheFaq.gr
Μου επιδικάστηκε συνολική αποζημίωση ποσού 188.000 ευρώ μέχρι στιγμής για την προσωπική και επαγγελματική βλάβη που μου προξένησαν με τα συκοφαντικά στημένα ψεύδη τους.

Όλα τα πρόσωπα και τα ΜΜΕ εναντίον των οποίων προσέφυγα δικαστικά εκτός από την αποζημίωση, υποχρεώνονται να αποσύρουν κάθε δημοσίευμα εναντίον μου διαφορετικά υπάρχει ρήτρα επιπρόσθετης αποζημίωσής μου και προσωπική τους κράτησης όσο τα διατηρούν.

Παραμένω ενεργός μαχητής σε όλη τη λαίλαπα και την λάσπη μιας δήθεν αριστεράς καθότι οι ποντιακές μου ρίζες με καθοδηγούν πάντα σε ηθικές και δημοκρατικές διεκδικήσεις.

Ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαρασταθήκατε από την πρώτη στιγμή στον αγώνα μου.

Θάνος Δημάδης».

 Σχετικές αναρτήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: