Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΜΠΙ-ΚΟΥ-ΤΙ

«Το καράβι γυρίζει».... 

Είπε ο Αντώνης Σαμαράς στον πρόεδρο της Δημοκρατίας. «Γυρίζει» Αντώνη μου, συμφωνώ, αλλά που πάει; 
 
 Εγώ ,παράδειγμα το ....
φέρνω , έφυγα με το «Μακεδών» και πήγα Τζιά , γύρισα με το «Μαρμάρι» και κατέβηκα Λαύριο . 
 
Το καράβι που βλέπεις εσύ Αντώνη που πήγαινε και από που γυρίζει , για να κάνει τι , σε ποιό λιμάνι να σταθεί και πιο καημό να τραγουδήσει ...
 
 Με το που άκουσα Αντώνη μου να λες ότι «γυρίζει» το καράβι, «χαλάστηκα».
 
 Θέλω λίγο να σταθείς και να παρακολουθήσεις την σκέψη μου. Καταρχάς μελαγχολώ όταν βλέπω τα καράβια να γυρίζουν . 
 
Τα θέλω μόνο να, «πηγαίνουν» .
 
 Το ανέφερα στην ψυχίατρο , ξέρεις αυτή που μου έχει συνταγογραφήσει τα μωβ χάπια και μου είπε ότι η εικόνα του καραβιού που «γυρίζει» έχει συνδεθεί με το τέλος των διακοπών και γιαυτό που δημιουργεί συναισθήματα θλίψης.
 
 «Το Μαρμάρι» που γύριζε λοιπόν απο Τζιά με τάραξε ...ήρθες και εσύ να μιλήσεις στον Παπούλια για γυρισμό καραβιού και έβαλα στο you tube ν ακούσω «τα τραίνα που φύγαν αγάπες μου πήρανε» .....Μετά γύρισα στον Μητροπάνο και μετά γέμισα ένα ποτήρι με ούζο μέχρι με την μέση , νερό και πάγο και έκλαψα ..... ΜΕΤΑ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ... Είδα τον Βενιζέλο που πάντα , παρακολουθώντας τον , μου έδινε με τον λόγο του , την σταθερότητα μια φρεγάτας καλοσυντηρημένης . Ξαφνικά είδα τον Βαγγέλη , να διαβάζει από χαρτιά ....
 
Αν έχει φτάσει η αυτοπεποίθηση του Βαγγέλη να χρειάζεται «σκονάκι» για να μιλήσει , σκέψου , η δική μου , μετά το εκκαθαριστικό της Εφορίας. 
 
Αν ο Βενιζέλος από «φρεγάτα» , μετά τις τελευταίες εξελίξεις έχει την αυτοπεποίθηση «κανό»,εγώ νοιώθω πια σαν φύλο από μολόχα που θα πρέπει να περάσει το ΚΑΒΟ ΝΤΟΡΟ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΛΙΓΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ , ΣΑΝ ΑΣΚΗΣΗ ΘΑΡΡΟΥΣ .. 
 
Πάντα ακολουθώντας τις εντολές γιατρού, ξεκίνησα μετά από τρεις μέρες απόλυτης απεξάρτησης από υπολογιστή και τηλεοπτικούς δέκτες , να βλέπω τηλεόραση χωρίς φωνή .
 
 Μόνο εικόνα ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ , ηλιοκαμμένους !
 
 Πιο πολύ μου άρεσαν με το «αλάτι του καλοκαιριού» πάνω τους . Δεν άκουγα τι λέγανε , έβλεπα μόνο.
 
 Ο Δημήτρης ήταν με το χρώμα της επιδερμίδας που έχει κερδίσει απο το καλοκαίρι , σχεδόν ερωτεύσιμος , ο Γιώργος και εκείνος με τα σημάδια του ήλιου στο πρόσωπο ,έστελνε το μήνυμα ότι το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ Η Εικόνα που εισέπραξα απο το mega ήταν αρκετή για πρώτη δόση , είδα λίγο d.v.d με θέμα «η εποχή των παγετώνων νούμερο 4» και το βράδυ πια είδα την Σία Κοσσιώνη με ένα ωραιότατο ριγέ σακάκι , ασπρόμαυρο , την Κατερίνα Ακριβοπούλου να σχολιάζει ( ένας κολλητός μου φίλος πιστεύει ότι έχει τα ωραιότερα πράσινα μάτια της ελληνικής τηλεόρασης , δεν τον αδικώ καθόλου ) ενώ ένας φίλος μου γιατρός επιφανής πολύ στο εξωτερικό , μου είπε ότι τα ρεπορτάζ της Μελίνας Τσέλιου στο ΣΚΑΙ είναι εξαιρετικά και δείχνουν δημοσιογράφο που είναι ουσιαστικά ενημερωμένη για τις εξελίξεις στον χώρο της υγείας .
 
 Με ρωτήσανε κάποιοι φίλοι γιατί δεν έγραψα «μπικουτί» για τρεις μέρες . Ακολουθώ οδηγίες γιατρού , μετά τα νέα μέτρα του υπουργείου οικονομικών και βρίσκομαι σε πολύ στενή παρακολούθηση , αυτή είναι η αλήθεια.
 
 Οι ερωτήσεις των πολιτών τον τελευταίο ενάμιση χρόνο στους χώρους που συχνάζω και κυκλοφορώ , μου έχουν δημιουργήσει ψυχονευρωτικές συμπεριφορές που σε συνδυασμό με την διαρκή ενημέρωση απο site και τηλεοπτικούς σταθμούς για τις δηλώσεις επιφανών πολιτικών , με οδήγησαν στο να πίνω ούζο σε συνδυασμό με σοκολάτες . 
 
Ο λόγος μου είναι επιθετικός , οι κινήσεις μου νευρωτικές και η ψυχαναγκαστική μου συμπεριφορά με την καθαριότητα κλιμακούμενη , καθώς φλερτάρω , αντί με άντρα , με ένα πιεστικό μηχάνημα που θα καθαρίζει τα φύλλα των δένδρων που πέφτουν στον κήπο.
 
 Με την ελπίδα να μην συναντηθώ με πολιτικό , το επόμενο τρίμηνο , εδώ είμαι , το δικό μου καράβι γύρισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: