Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΠΡΩΗΝ ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ “ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑ” ΑΔΩΝΗ ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ: “ΠΑΝΙΒΛΑΚΑΣ. ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 21.000 ΕΥΡΩ. ΜΟΥ ΗΠΙΕ ΤΟ ΑΙΜΑ” ! !

“ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ”...
«Είναι ψεύτης, πανίβλαξ, γύφτος και υποκριτής». Με αυτά τα λόγια ο καταγγέλλων Ποταμιάνος Κωνσταντίνος, αποκαλεί τον Άδωνι Γεωργιάδη αλλά και τον αδερφό του Λεωνίδα Γεωργιάδη, οι οποίοι σύμφωνα με τον ίδιο του φέρθηκαν σαν σκουπίδι παρόλο που ήταν ένας εκ των βασικότερων συνεργατών τους, επί 17 συναπτά έτη.
Ο κ. Ποταμιάνος μιλά αποκλειστικά στην εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ για το πως έφτασε στο σημείο να κινηθεί νομικά εναντίων των αδερφών Γεωργιάδη και να κερδίσει πρωτόδικα την αγωγή, χωρίς ωστόσο ακόμα εκείνοι, όπως ο ίδιος καταγγέλλει να του έχουν δώσει τα χρήματα που το δικαστήριο αποφάσισε ότι οφείλουν να του δώσουν.
Συγκεκριμένα ο κ. Ποταμιάνος αναφέρει ότι υπήρξε συνεργάτης της εταιρείας τηλεπωλήσεων του Λεωνίδα Γεωργιάδη από το 1996 μέχρι της 21 Μάιου του 2013. «Η συνεργασία μου με τον Λεωνίδα και τον Άδωνι άρχισε ως ελεύθερος επαγγελματίας και μετά με προσέλαβαν ως διορθωτή κειμένων το 2006. Μέχρι το τέλος του 2011 μου έδιναν κανονικά τον μισθό μου. Από τις αρχές του έτους 2012 και χωρίς να το γράφει η σύμβαση εργασίας μου, μου μείωσαν το ωράριό μου από 8 σε 4 ώρες και παράλληλα και τον μισθό μου, από 1.000 σε 500 ευρώ. Η ειρωνεία βέβαια είναι ότι μετά απαιτούσαν να υπογράφω ότι έπαιρνα κανονικά 1.000 ευρώ, για να μπορούν να φοροδιαφεύγουν οι κύριοι Γεωργιάδη. Επειδή δεν υπέγραφα αποφάσισαν να με εκδικηθούν. Η έδρα των εκδόσεων Γεωργιάδη ήταν στο πολιτικό γραφείο του Άδωνι στην Ακαδημίας. Τον Σεπτέμβρη του 2012 ο Λεωνίδας σε απόλυτη συνεννόηση με τον Άδωνι με ανάγκασε να πάω στην Λένορμαν όπου βρίσκεται η αποθήκη των βιβλίων τους και να εκτελώ εκεί χρέη τηλεφωνητή κατά τη διάρκεια των εκπομπών τους.
Δέχτηκα αναγκαστικά καθώς είχα ανάγκη έστω και τα μισά χρήματα που έπαιρνα. Το τι συμπεριφορά εισέπραξα εκεί δεν περιγράφεται.Στις 19 Νοεμβρίου του 2013 την ώρα που σχόλαγα, έπεσα από τις σκάλες και έσπασα το πόδι μου. Ήταν ένα πολύ σοβαρό ατύχημα και χρειάστηκε να χειρουργηθώ. Ο Άδωνις ούτε που ήρθε να με δει». Ο κ. Ποταμιάνος καταγγέλλει ότι στο νοσοκομείο ζήτησε από τον Λεωνίδα Γεωργιάδη να του δώσει το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ για να μετακινηθεί με ταξί στην Πάτρα, όπου θα παρέμενε μέχρι να γίνει καλά το πόδι του. «Μου έδωσε τα χρήματα και μετά διαπίστωσα ότι μου τα κρατήσανε από το δώρο των Χριστουγέννων μου. Εκεί πλέον κατάλαβα ότι ακόμα και οι γύφτοι έχουν μεγαλύτερη αξία από αυτούς! Έμεινα εκτός δουλειάς μέχρι τον Μάιο του 2013».
«Ο Άδωνις που δήθεν υπερασπίζεται το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα στην πραγματικότητα δεν πιστεύει σε τίποτα»
Ο Κωνσταντίνος Ποταμιάνος συνεχίζει την καταγγελία του για των Άδωνι Γεωργιάδη και τον αδερφό του λέγοντας: «Ανερχόμενος στην Αθήνα και μη αντέχοντας άλλο όλη αυτή την αδικία, πήγα στην επιθεώρηση εργασίας και ζήτησα την απόδοση των μισθών υπερημερίας. Στις 21 Μαΐου όπου και επέστρεψα στην εργασία μου κανονικά, οι κύριοι με απολύσανε. Ο Λεωνίδας συγκεκριμένα μου είπε: Ή υπογράφεις τις καταστάσεις μισθοδοσίας του 12 (τις ψεύτικες) ή φεύγεις! Φεύγω τους είπα και αφού κάλεσα την αστυνομία να καταγράψει το συμβάν της παράνομης απόλυσής μου, έφυγα. Αφού λοιπόν με έδιωξαν μετά από λίγες ημέρες μου έρχεται και εξώδικο ότι φέρθηκα αντιεπαγγελματικά και ότι έχει γίνει αναγγελία οικειοθελούς αποχώρησής. Δεν φτάνει δηλαδή που φέρθηκαν σκάρτα, αλλά ανέφεραν ψευδώς ότι εγώ έφυγα οικειοθελώς από την δουλειά. Μετά από όλα αυτά τον Ιούνιο του 13 κινήθηκα νομικά εναντίων τους. Έκανα αγωγή κατά και των δύο αδερφών γιατί και οι δύο είναι συνιδιοκτήτες άσχετα αν δεν το γράφουν στα χαρτιά. Εάν δεν έλεγε το «ναι» ο Άδωνις δεν γινόταν τίποτα μέσα στην εταιρεία και αυτό το ξέρω καλά καθώς ήμουνα μαζί τους 17 ολόκληρα χρόνια. Αυτός που δήθεν υπερασπίζεται το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα στην πραγματικότητα δεν πιστεύει σε τίποτα! Κοροϊδεύει τον κόσμο. Και αν θέλει να με αντικρούσει ας το κάνει. Αλλά αποκλείεται να με αντιμετωπίσει γιατί λέω την αλήθεια».
Υπέρ του καταγγέλλοντα η απόφαση του δικαστηρίου
«Η αγωγή μου εκδικάστηκε ένα χρόνο σχεδόν μετά. Τα Χριστούγεννα του 2014 βγήκε η απόφαση η οποία με δικαιώνει. Το δικαστήριο αν και απέρριψε την αγωγή που έκανα ως προς τον Άδωνι Γεωργιάδη, θεωρώντας ότι δεν έχει σχέση με την εταιρεία, δέχτηκε την αγωγή εναντίων του Λεωνίδα Γεωργιάδη. Οι δικαστές αποφάσισαν ότι η απόλυσή μου ήταν άκυρη και η εταιρεία μου οφείλει το συνολικό ποσό των 21.655 ευρώ για τα δεδουλευμένα μου, καθώς και για ηθική βλάβη. Επίσης λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης που βρίσκομαι από το ατύχημα και μετά, το δικαστήριο αποφάσισε ότι ως προς τις 10.000 ευρώ της αποζημίωσης η απόφαση είναι προσωρινά εκτελεστή, δηλαδή ότι πρέπει να μου δώσουν αυτά τα χρήματα αμέσως, Εκείνοι όχι απλά άσκησαν έφεση, αλλά και πέντε μήνες μετά δεν μου έχουν δώσει ούτε ένα ευρώ αδιαφορώντας παντελώς για την απόφαση του δικαστηρίου. Μιας και ο Λεωνίδας φρόντισε να μην έχει χρήματα στις τράπεζες στο όνομά του αποφάσισα με τον δικηγόρο μου να προχωρήσουμε σε κατάσχεση των περιουσιακών του στοιχείων μέσα στις επόμενες ημέρες. Εγώ δεν έκανα κάτι κακό εναντίων ούτε του Λεωνίδα ούτε του Άδωνι. Ο άνθρωπος αυτός πάντως, αν θεωρείται άνθρωπος, είναι πανίβλαξ. Ποτέ δεν κάνεις εχθρό σου κάποιον που γνωρίζει πάρα πολλά για σένα».
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: