Απίστευτο... όμως έγινε και αυτό. Σύμφωνα με πληροφορίες, με άδεια χέρια έμειναν χθες οι γιατροί του Κέντρου Υγείας Σκιάθου που περίμεναν στο λιμάνι να φτάσει το πλοίο για να παραλάβουν το δέμα με τα φάρμακα. Το δέμα δεν έφτασε ποτέ διότι όπως λένε καλά πληροφορημένες πηγές, υπάρχουν οφειλές στη Μεταφορική και η παραλαβή δεν έγινε.
Ετσι έγινε και από τους υπευθύνους του Κέντρου Υγείας Σκιάθου, και αφού εγκαίρως πραγματοποιήθηκε η καταγραφή, ενημέρωσαν τους αρμοδίους για τα φάρμακα που είναι απαραίτητα προκειμένου να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του και η παροχή υπηρεσιών υγείας στους ασθενείς.
Σύμφωνα με πληροφορίες εδώ και δύο εβδομάδες η παραγγελία των φαρμάκων έχει γίνει όμως τα φάρμακα δεν έχουν ακόμη φτάσει στο νησί.
Τις τελευταίες ώρες έγινε γνωστό ότι το δέμα των φαρμάκων παραμένει στο Βόλο καθώς η εταιρεία που έχει αναλάβει το μεταφορικό έργο έχει λαμβάνειν χρήματα από άλλες οφειλές και προς το παρόν... φέρεται να έχει κηρύξει «παύση» μεταφορών ως προς τον τομέα της υγείας, μέχρι να αποπληρωθεί.
Το θέμα των φαρμάκων δεν είναι το μοναδικό που απασχολεί το Κέντρο Υγείας Σκιάθου. Η έλλειψη προσωπικού, ιατρικού και νοσηλευτικού, καθιστούν τη λειτουργία του προβληματική, ενώ χάρη στις προσπάθειες του εναπομείναντος προσωπικού παρέχει υπηρεσίες υγείας τόσο στους ντόπιους όσο και στους επισκέπτες.
Ωστόσο ενόψει του καλοκαιριού οι ελλείψεις αυτές στο προσωπικό αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν, όπως αυτό με την προμήθεια φαρμάκων, δημιουργούν ένα εφιαλτικό σκηνικό.
ΑΙΩΝΟΒΙΕΣ ‘’ΚΑΡΚΑΣΕΣ'' ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογία -βόμβα της Lockheed για τον εκσυγχρονισμό των P-3B
Μάλιστα, στην επιστολή του επικεφαλής του γραφείου της αμερικανικής εταιρείας στην Αθήνα, Ντένη Πλέσσα, προς τη Διεύθυνση Εξοπλισμών του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, γίνεται σαφές ότι η Lockheed θεωρεί τον εκσυγχρονισμό των Ρ-3Β ως «μη οικονομικά αποδεκτό» και «μη τεχνικοοικονομικά συμφέρουσα λύση».
Παρότι λοιπόν με ξεκάθαρο τρόπο η Lockheed προειδοποιούσε ότι η ανακατασκευή των P-3B θα κοστίσει στο ελληνικό Δημόσιο ακριβότερα από άλλες λύσεις, η κυβέρνηση προχώρησε σε αυτή τη συμφωνία. Και αυτό, παρά τις επισημάνσεις ότι η διαδικασία εκσυγχρονισμού των αεροσκαφών που έχουν αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία θα διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να αποκλείονται περαιτέρω καθυστερήσεις σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα, αλλά και τις επισημάνσεις ότι πρόκειται για κίνηση με ρίσκο καθώς τα εν λόγω υπέργηρα αεροσκάφη είναι σε ακινησία σχεδόν επί μία δεκαετία.
ΑΙΩΝΟΒΙΕΣ ''ΚΑΡΚΑΣΕΣ'' ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ''ΦΑΡΜΑΚΟ'' ΓΙΑ ΤΗΝ ...ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ.
''Αθάνατα'' τα έργα του καΜένου εντελώς .
Εξίσου σοβαρά ερωτήματα όμως προκαλεί και η αποκάλυψη ότι οι σειριακοί αριθμοί των αεροσκαφών αποκαλύπτουν ότι αυτά που η ελληνική κυβέρνηση ανέθεσε στην αμερικανική Lockheed να εκσυγχρονίσει είναι κατασκευής 1966 (τα δύο εξ αυτών) και 1967 (τα άλλα τέσσερα). Δηλαδή σήμερα, που είναι παροπλισμένα, η ηλικία τους είναι 49 και 48 ετών. Και με δεδομένο ότι η αναβάθμιση θα ολοκληρωθεί σε 7,5 χρόνια και γίνεται για να επιμηκυνθεί το όριο ζωής τους για μία 25ετία ακόμη, ουσιαστικά η κυβέρνηση αποφάσισε να πληρώσει 500 εκατομμύρια δολάρια για να επαναφέρει αεροσκάφη που σχεδιάζεται να εκτελούν πτήσεις 80 χρόνια μετά από το έτος κατασκευής τους